fix o don

 

hejhej! har fortfarande ingen aning om vart jag ska, eller NÄR jag åker, vilket är något frustrerande. det blir kanske om en vecka, kanske om en månad (!) sista avresedatumet är nämnligen 7 september med explorius, vilket är om en evighet...

i vilket fall som helst har jag börjat fixa massor av saker inför resan, sånt som man måste ha oavsett vart man hamnar (eller nästan iaf) . jag har köpt/fått:

-en väska , som rymmer 90 liter, o väger typ 3.7 kg, vilket innebär att jag kan ha 19.3 kg kläder mm med mig...
-en liten kamera
-bärbar förstärkare till ipod
-ett antal olika adapters
-samt olika småsaker från paris och sverige att ge bort i present. (mer tänker jag inte avslöja ifall att framtida värdfamiljen ser detta.. blir ju inte lika kul isf!)

kvar är väl bara att packa, men jag vill helst veta i vilken stat jag hamnar först... lite skillnad på packning till alaska och arizona :D

typ sån här kamera är jag nu stolt ägare av



ps. ursäkta för att inläggen kmr med stora mellanrum, har stora internetproblem här på landstället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0