Hemma igen

Har nu kommit hem efter en liten bilfärd på 20 timmar, varav 14 skedde idag. Paris är sig likt, men mitt rum var helt tomt... nu är det lite mer normalt, har packat upp, och imorrn ska jag sortera gamla kläder - ngt som behövdes enligt mamma

Sista dagarna i sverige var jättefina, vi åkte vattenskidor, badade och fiskade kräftor. Här däremot är det kallt och regnigt.

Fortfarande inget nytt om USA, ska ringa Pierre igen på fredag så får vi se. Om jag har tur åker jag om en vecka!, har jag otur åker jag om 3 veckor..  SSP börjar om ca två veckor, så det är ganska stor risk att jag är kvar i stan då. Vad ska jag hitta på när mina kompisar går i skolan? har ni några tips?
Godnatt



motorväg i tyskland...

resesysselsättning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0