kräftskiva!

Nu är det kräftskiva med hela familjen. mysigt! allt är som det ska vara, kräftorna e röda, dillen grön och pajen perfekt. Ibland är jag allt bra glad att jag inte har åkt ännu, tänk om jag hade missat det här! Samtidigt vill jag åka så snabbt som möjligt. snacka om delade känslor man har inför det här...
Är lite smått avundsjuk på de som redan har åkt, antar att de har det jättekul på campen i NY just nu... men jag läser era bloggar iväntan på min egen tur!
dags att återvänta till de röda djuren nu...

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: ja det är så himla jobbigt :( åker du också med explorius? absolut, lägger till dig direkt :)

2010-08-09 @ 21:18:18
URL: http://johannians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0