Halloween :S

Jag är stressad som bara den. Min halloweenostym sitter fast i washington. så det finns inte en chans att den kommer hit i tid. Som tur var köpte jag en leopard mask när jag var i bend i torsdags, så det är min nödlösning. Men jag har ingen aning om vad jag ska ha på mej imorrn, eller ens vad jag ska göra .Våran ursprungliga plan har också gått i stöpet, eftersom att tjejen som planerade den har lite problem med sin familj just nu. inget allvarligt, men tillräckligt för att göra henne deppad . Inte bra på något sätt.

Jag borde åka till bend idag och leta efter en ny kostym , men jag känner mej inte inspirerad över huvudtaget, så det blir nog en liten volleyboll match istället.

Kommentarer
Postat av: Ma

Hej! Trist Att du inte far vara Pinky!! Vi sag redan fram emot bilderna :)

Det ordnar sig sakert anda, och om du åker till Bend sa sponsrar jag jackan, den ar snygg,!! Vi ar nu I England, I narheten av Cambridge o imorgon åker vi till London!!

Kram ma

2010-10-30 @ 22:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0