I <3 mondays

At least homecoming mondays. Vi gjorde ingenting idag. Verkligen ingenting. Och det var toppen!!! Det var som sagt utklädning, till superheros. Nästan ingen gjorde det. Förutom Ana/ catwoman och Barbara / supergirl... Jag var helt vanligt klädd, precis som resten av skolan elever.  På lunchen hade vi blindtest på choklad, mellan norsk och svensk. Det var svårt. Dom är sjukt lika... Men alla var överens om att de var mycket bättre än amerikansk choklad. Det var väl nåt iallafall...

Sen var det soccer practise, där jag och Ana roade vid sidan om med min kamera. I was a brazilian for 1 day... haha mamma och pappa - i nästa paket vill jag ha en svenk och en fransk fotbollströja. Snygga såna.





Och sist men inte minst hade vi ju Powderbuff. När killarna spelar volleyboll. Gissa vilka som vann? JUNIORS!!! det var jätteroligt att se på, killarna hade riktiga volleyboll kläder med spandex och knäskydd... :S



Sen när jag kom hem hittade jag ett litet paket som väntade på mej... Däri låg en ....


FLIP Camcorder!! jippie :D nu ska det filmas ska ni se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0