Last hours as 16

snart är jag 17 år gammal. Eller, egentligen är jag väl redan 17, iallafall enligt europeisk tid. Jag har hunnit prata med familjen på skype, och redan klockan 3 idag fick jag mitt första grattis. Jag är lite stressad... och det känns konstigt att inte dela den här dagen med familjen. Men jag skulle iof inte vilja vara någon annan stans och fira, eller ha andra saker planerade för dagen. Det kommer bli en toppendag. For sure.

Det är faktiskt en annan utbytis som också fyller år imorrn . Barbara :D

Så imorrn ska jag på en college fair, och upptäcka amerikanska colleges. Det ska  bli spännande. Och jag missar massor av lektioner. Oj vad synd... Sen har vi tydligen assembly, vet inte om vad, men iallafall. Och sen på kvällen blir det junior varsity football, och volleyboll mot Mountain View. Spännande som bara den. 

Idag har jag också gjort massor av saker. Läxor, labbat, haft tråkiga lektioner, ja vardagssaker, men sen har jag också:
- tränat inför powderpuff. Alltså när tjejerna spelar american football, och killarna hejar. Jag spelar left wing i offensiv, och något annat i defensivt. Vet inte riktigt, men jag ska typ springa, med eller utan boll, och mota bort folk.
- tränat för airband. Vilket är när vi klassvis har en dansuppvisning, och tävlar om vem som är bäst. Juniors har techno som tema, vilket är ett skämt eftersom att dom tror att david guettas låtar är riktig hård techno. Men det är kul ändå, och vår plan på hur det ska bli är toppen... haha och en av låtarna är engelska varianten av Boten Anna....
det var nog allt... tror jag.

nu ska jag sova. Hoppas alla vet vad för dag det är imorrn =D ( eller idag, beroende på vart du är)

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej Sofia,

Stor grattiskram på din födelsedag! Jätteskoj att läsa hur du har det "over there". Det verkar awsome ;-) Kram Anette

Ps. Lucas hälsar också

2010-10-07 @ 08:09:55
Postat av: Sophie

Hej Sofia,

Stort grattis på din dag! Hoppas att du blir ordentligt firad in American way - vad det nu innebär.... Det låter som du har det bra och att din familj och skola också är bra. Ja, du verkar inte att ha några problem med att få tiden att gå med alla aktiviteter, kul.

Må så gott och det är kanonkul att följa dig i Amerika

Kramar Sophie resten av familjen hälsa oxå



P.S. är det något svenskt godis som du saknar, hör av dig! D.S.

2010-10-07 @ 20:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0