paket

Jag fick ett paket idag. Ett stort härligt fyrkantigt paket fyllt med trevliga saker. Jag öppnade det och hittade min kära SSP tröja, 2 par jeans och en t-shirt. Allt saker jag glömt/ lämnat hemma, men som faktiskt behövdes här borta. I paketet hittade jag också en strömfördelare, (nu kan jag platta håret, ladda kameran och använda datorn samtidigt...) godis, en vacker sverige hatt..., och ett paket till min födelsedag. Tack så mycket mamma och pappa!!!

Annars är allt bra, fast det är sjukt mycket som händer just nu. Homecoming närmar sej , och var och varannan dag har vi träningar av olika slag inför det. Idag har jag haft airband, och på onsdag är det football practise inför powderpuff!!! Dessutom försöker vi organisera oss med våran utbytis float, och imorrn ska vi köpa material. Sen är det iskallt också. Speciellt på kvällen.

I helgen verkar det som att vi ska campa igen, fast egentligen vill jag vara kvar här och ha sleepover med några andra, och åka in till Bend och shoppa. Vi får se vad jag gör. Campa i en husvagn är inte lika kul och spännande som att campa på riktigt... och jag tycker inte ens om att campa på riktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0