Prineville, Oregon

Nu är det klart! Jag ska bo i Prineville , i Oregon, och gå på Crook County High School , med 900 elever. Perfekt storlek. Prineville ligger längre in i staten än Eugene, så det har blivit lite ändringar. Istället ska jag flyga till flygplatsen Redmond.

Jag får en välkomstfamilj med mamma pappa och tre barn, äldsta är 15 , yngsta 10. Dom har en hund, och bor såvitt jag kan se jättefint. Det bästa är att alla verkar gilla att göra saker, som hiking och rafting. Familjen verkar jättebra, och tydligen blir ca 80% av alla välkomstfamiljer permanenta såsmåningom. Hoppas det gäller mig med ...




Kommentarer
Postat av: johanna

Jag ska bo i staten Washington! :) Så vi kommer ju bo rätt nära varandra. Tror till och med att skolan jag ska gå på ligger i Oregon, typ precis vid gränsen! :)

2010-09-02 @ 12:11:05
URL: http://johannians.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha typ samma här eller aa... jag åker från landvetter till arlanda och sen till new york men jag har inte sett ngn som åker från landvetter bara massa från arlanda x)

JAG LÄNGTAR! :D

2010-09-02 @ 12:21:19
URL: http://malinhenrikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0