Soon

Sitter i skåne nu, åkte till köpenhamn i morse. Allt är packat och klart, jag är så sjukt taggad!!! Om 24 timmar är jag i New York. I USA. Det är riktigt snart. Har sagt hejdå till alla i familjen nu, och lämnat dem för ett helt år. Är jättekonstigt. Mamma började prata om hur dom ska använda mitt rum när jag är borta, och slänga min säng ( jag tvingade dem att spara den eftersom att det är DEN skönaste sängen ever)
Fick nyss veta att planet jag skulle ha åkt med, tidigt imorrn, har blivit inställt. Det var nog ett smart drag att åka idag...  Om 12 timmar ska jag vara på flygplatsen igen och träffa andra utbytisar. Sen är jag iväg. Tror ni jag kommer kunna sova inatt??
knappast

TTYL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0