Hawaii

om 30 timmar är jag på planet till Hawaii! det är helt galet! Om 48 timmar kommer jag ha badat, solat, och allt sånt trevligt :D jag är så peppad! Jag kommer ta massor med bilder, det lovar jag!

Men först har jag min sista basketmatch, imorgon, mot redmond. Idag hade jag min sista träning, det var lite weird. Men det kvittar, det är ju såååå värt att missa en match, och 4 träningar!

Jag håller på och packar för fullt, dels alla saker till Hawaii, dels packar jag ihop mitt rum, när jag kommer hem igen ska jag flytta in i Annies rum, och hon och Laura kommer flytta upp en våning! Det som var en vind utan isolation och riktiga väggar har blivit riktiga rum med matta, målade väggar, och allt sånt, det är fantastiskt! Trappan kommer installeras den 22 februari, några dagar efter att jag kommit hem alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0