SpringSports

På skolan har vi 4 springsports, Tennis, Track, Golf och Softball. Frågan är vilken jag ska välja...
- Softboll går bort, då jag skulle vara den sämsta på laget, och bli en benchwarmer...

- Tennis verkar kul, men jag skulle troligen hamna på JV, och bara få spela 2 matcher. Fast de som spelar tennis är väldigt roliga, så träningarna skulle vara kul. Barbara ska spela tennis

- Track verkar också kul, det är många som är med där, så jag kanske inte skulle få jättemycket hjälp av coachen, men jag skulle få tävla lite, och sånt. Nagina och Lara ska göra track.

- Golfcoachen är väldigt trevlig, och laget är ganska litet. Det finns chans att jag skulle hamna på varsity, men även om jag blir JV så blir det mycket tävling, och mycket träning. Människorna som spelar golf verkar trevliga och roliga.


jag har nästan bestämmt mej för en sport redan, men berätta vad ni tycker...

Kommentarer
Postat av: erlend

Jag hoppas jag kommer med… De har 15 plassar for pojkar, och det är 30 som har signat upp… Faen :p

2011-02-10 @ 05:03:30
Postat av: Ma

Jag tycker golf verkar vara en bra alternativ! Dels att det inte âr en sâ stor grupp och att sedan att du kommer igâng igen - och sâ kanske vi kan spela med dig nâr vi kommer i april!!

2011-02-10 @ 07:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0