Winterformal

Eftersom att någon (hmmm man undrar vem) pushar mej väldigt hårt att lägga upp bilder ifrån winterformal (som jag förövrigt inte har än, de ligger på Anas kamera) så lägger jag upp en halvbra bild, på mej Ana och Barbara i början av Winterformal.

Dansen var toppen, alla var väldigt uppklädda, och hade fina klänningar. Sen tog alla av sej skorna så fort de tagit sina bilder, och så dansade vi hela natten lång.. nästan... Jag höll ut 10 min i mina vackra skor, dels pga att jag vrickade till foten under basketmatchen innan (det är fortfarande svullet och gör ont..), dels av grupp trycket, dels för att det bara var enklare att dansa utan skor...

Min väska var väldigt full, dels var den liten, men sen hade jag barbaras telefon, så att vi kunde ha kontakt med hennes värdmamma, och sen anas kamera (hon insisterade) så jag lämnade min kamera hemma. Ja jag var den enda som hade väska av oss... Smart? nej



OBS MER foton kommer en annan dag, så fort jag fått tag på dem...

Kommentarer
Postat av: ma

Tack sâ mycket!

Vad fina ni âr

Kram ma

2011-02-11 @ 14:52:34
Postat av: MM

Roligt att få se och höra något.

Snygga tjeejer.

Kramar

Mormmor

2011-02-11 @ 22:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0