hönsmamma

Snabb update: Är min vmamma lite overprotective?? Fick nyss(hrmmm 5 timmar sen) veta att jag inte får posta något om när jag åker hem på facebook, för ifall jag gör det finns det risk att vi blir kidnappade... vad katten? min fb är inställd på hög säkerhet, de enda som kan se mina status updates är mina vänner, och ifall någon av dem skulle kidnappa mej, ja då skulle det vara illa. Dessutom vet jag att man inte ska ge ut för mycket information på internet. jag skulle aldrig posta vilket rum på vilket hotell vi är på. Jag är inte dum. Och helt seriöst? kidnappad. Vi lever inte i en tv värld.
Sen är det ju också så att när jag och annie sover på hotellet så får vi tydligen bara äta mat från roomservice, för då kan en av oss gömma sej i badrummet, och när roomservice kommer upp så kan vi låtsas som att vi har en mamma som är i badrummet, så att de inte får veta att vi bor där ensamma. Its not a joke, hon var helt seriös när hon kom med det här förslaget.
Det här är samma person som inte tyckte att jag och annie skulle bo på hotell, utan istället skulle spendera en halv natt på en flygplats.
Overprotective? Japp,
No confidence in me? Tydligen
Tittar på för mycket tvshower? definintivt
men jag gillar henne ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0