Svar...

Mormor: Hoppas att brevet med saffran kommer idag så du kan fira lucia med att baka lussebullar. Firar man ite lucia överhuvudtaget i USA? Här är det nästan 15 minusgrader och mycket snö och vi har tittat på TV och deras luciafirande.
Kramar från Höstbäck 

Nej de firar inte lucia här.. de flesta tycker att det verkar kul med tjejer som går runt med ljus i håret, men det är väl allt. Saffranen borde komma om några dagar.. ser fram emot att baka lite :) Hoppas ni har det bra Kram

Pa: Hej Det verkar som amerikanarna inte är så bra informerade vad som finns utanför landets gränser och ni är solidariska bara för att missa lektioner.

Ehhm okej. Bra för dej att du tycker så. Speciellt den där andra biten... den första kan jag dock hålla med om haha

Erlend: Hva har gulebøy med pepperkaker å gjøre? :s

Bra fråga norske människe.. :)

Beatrice: Hej!
Jag är lite nyfiken på om du önskade delstat/region inför ditt utbytesår? :) Jag ska själv iväg till USA nästa år och kan inte bestämma mig.


Jag önskade inte någonting, eller jag fyllde faktiskt i att jag ville önska, men det blev aldrig av eftersom att jag var ganska sent ute... Men det är inget jag ångrar. Oregon är toppen!

Ma/Pa: Vad är Glee en tonårs serie?

en bra sån.

...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-16 @ 00:24:14
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0