design

Nu har bloggen fått en ny header med lite bilder ifrån USA. tänk vad produktiv man kan vara om man känner för det....

Igår var jag iallafall på the wrestling fundraiser, och det var trevligt. Eller, om vi säger såhär, middagsbiten och sällskapet var trevligt. Brottningen däremot är, ja traumatiserande. Och det faktum att det är folk vi känner och vet vilka de är gör det ännu värre. Vet inte om jag kommer kunna prata med dem igen och vara seriös. Herregud. 

Sen skulle vi ha sett på en braziliansk film, men det gick inte, pga tekniken. Så istället var vi i skolans lokaler fram till kl 9.30, och när vi var lite flamsiga och sprang runt sa en av the chaperones att vi var väldigt löjliga, och borde gå hem och lägga oss, eftersom att vi betedde oss dåligt för att vi var trötta. hahaha. Men vi hade det roligt. jag och en annan tjej tävlade i att springa genom matsalen (över borden alltså...)

Sen gick vi hem och sov. Nu ska jag åka till redmond och fira min lillasyrra som fyller 12 år idag. Grattis!!!


Kommentarer
Postat av: Tant A

Hej Sofia,

Very nice new header:) "Tittar in" hos dig varje dag och gillar verkligen att läsa om din vardag i USA.

Kramar från ett snöigt Örebro

2010-11-22 @ 07:55:17
URL: http://mypointofview.dobbar.se/#home
Postat av: anna

very nice header! bra att du fick med ett litet eiffeltorn också<3 miss u

2010-11-22 @ 20:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0