Thanksgiving tomorrow!

Helt ärligt vet jag inte vad jag ska vänta mej, förutom massor med mat... Thanksgiving är helt främmande, och det är ganska komiskt när folk frågar om vi har thanksgiving i sverige. Men som min v-pappa sa innan, det är egentligen bara massor med mat och en football-match. Vi får väl se. Jag tror att vi ska fira hos aunt Sally, som bor i Bend (tror jag). Men vi får väl se. Jag kommer berätta ALLT imorrn haha

Idag har jag haft basketträning, och sen har jag legat och slappat på laras säng hela eftermiddagen... helt ok liv om jag får säga det själv. Sen har jag sett Star Trek för första gången. Weird. Men nu ska jag sätta gå och hämta min tvätt, och sen ska jag sätta på ett avsnitt Glee... min nya favoritserie. Förutom how i met your mother, och gossip girl, och cougartown, och 24. Ja, 90210 är ganska bra också... och the big bang theory. Tror att det var allt. Inte för att jag hinner titta på några av dem, men de finns där för mej i mörka stunder. Speciellt HIMYM och cougartown och gossip girl. Och Glee då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0