Lördag

Jag har haft det så kul idag!!! Jag var ju som sagt i Portland med Ana, och killarnas soccercoachs dotter, och vi gick på hennes brors soccergame. Men först spenderade vi några timmar i staden, herregud vad jag har saknat att vara i en stad! Det var som att en liten det av mej fick syre för första gången på 2 månader, och det var toppen!!! Jag har ätit kebab, åkt skridskor (tillsammans med en brasilianska och en mexicansk/amerikanska, gissa om jag kände mej duktig...), kollat i affärer, gått i chinatown, lekt med löv, sett en fotbollsmatch i spöregn, samt haft en road trip.
Jag känner mej mycket nöjd med dagens händelser. Nu är jag jättetrött, så jag ska sova lite. Bilder får ni någon annan dag, och resten av homecoming får ni också någon annan dag.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0