Så mycket, så lite...

Det är jättemycket som händer denhär och nästa vecka. Lite väl mycket, men  jag gillar det. Imorrn ska jag spela amerikansk fotboll för första gången. Mycket spännande. När jag sa att jag skulle göra powderpuff blev min v-mamma jätteglad, min v-syrra får nämnligen inte göra det för sin volleyboll coach (dom kan ju skada sej...) Sen så är det airband, vilket ska bli riktigt kul, the noiseparade, dit vi måste fixa med vårat flak.., random assemblys (på torsdag), OCH utklädning hela nästa vecka. OCH massor av andra saker som händer. Ja, och open gym varje måndag och onsdag för alla basketmänniskor (jag borde gå dit varje gång, men jag hinner inte!!!).

Sen är det ju faktiskt en skola jag går på, så plugg och läxor, mm. Herregud. Inte konstigt att jag sover så gott om kvällarna...  Men jag ska inte klaga. Allt är jättekul och jag är sjukt taggad inför homecoming!!!

Gällande homecoming så har vi fått utklädnings-dagarna.
Måndag har vi SUPERHERO-day
Tisdag har vi FORMAL-day
Onsdag har vi HOLIDAY-day
Torsdag har vi THEME-day, dvs techno
Fredag har vi BLUE AND GOLD-day!! Sen är det en stor pepassembly, ett football game, och homecoming dance! (som inte är så uppklätt)
har ni några förslag på hur jag kan klä mej?


typiskt utbytesstudent foto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0