Fullt upp

Ändrade planer! pga strejken i frankrike åker jag till köpenhamn på måndag, planet lyfter 11. Sen sover jag där hos kompisar till familjen, och blir lämnad på kastrup dagen efter, där jag träffar gruppen och åker iväg. Alltså har jag förlorat ett dygn hemma, så jag måste göra allt, packa, slå in saker, måla väggen, säga hejdå... you name it, inom två dagar. Stressigt kommer det bli, men värt.

Idag hämtade jag betyg, och såg på bio, samt spacklade igen ett hål på väggen. Imorrn ska jag träffa greta tror jag, och säkert några fler. På söndag ska jag göra massor.

Jag har resfeber. Är jättenervös, men på ett bra sätt. Är helt stirrig och vimsig, kan inte koncentrera mej på något. Samtidigt som jag är sjukt lycklig och glad är det också lite sorgligt att lämna allt i ett helt år. Jag undrar hur mycket som kommer ändras under året, både med mig, hemma och hos mina kompisar, men jag vet också att jag kommer ha ett jättebra år, som jag alltid kan minnas.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0