Shopping

Sådär ja! Idag har jag shoppat lite, och provat kläder. Har köpt en ny väska från NafNaf, som visserligen inte är tillräckligt stor för alla skolböcker, men som kommer vara bra vid andra tillfällen. Säger vi iallafall. Men den får ni se imorrn. Sen har jag köpt lite nödvändigheter, som en kajal av bästa märket Bourjois. 

Och så har jag provat min första promdress, av många. klänningen fanns på NafNaf, och jag var tvungen att se om den var lika fin på. Det var den, men den fanns inte i rätt storlek, samt att den var lite kort. Och jag kan ju inte ta med en klänning till prom ifrån frankrike... den vägde många kilon, och skulle dessutom ha rubbat packningen. Nej, istället får den vara ett startskott på jakten efter den perfekta klänningen.  fast fin var den
den får ni också se imorrn... 

Annars har jag skaffat saker som behövs för att måla väggen, så imorgon får vi se hur det går, ska komma ihåg att ta före och efter-kort :) 

thats all I guess. ska sätta på ett avsnitt Project Runway, och sen sova. Har ni märkt att Heidi har färgat och klippt håret? Jag gillar det. Hoppas på att få all fakta i morgon.
(skulle ha publicerats igår , men det blev lite problem)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0