Snart sker det

Wooo!!! nu märker jag verkligen hur snart jag åker, och allting har på något sätt blivit verkligt. Hittade min värdmamma och mina nya systrar på facebook, och har skickat ett mejl till dem, så imorgon kanske det har kommit ett svar, vem vet . I vilket fall som helst verkar familjen vara toppen, är sjukt nöjd med placeringen, trots att det bara är en välkomstfamilj.
Kvar innan jag åker är bara fredag, lördag, söndag och måndag. Dessutom är det tydligen strejk här i frankrike på tisdag, (så typiskt fransmännen!! gahhh) så vi kanske ska boka om flyget till köpenhamn så att jag åker på måndag kväll istället, och så får jag bo hos kompisar över natten. Man vill ju inte fastna här när alla andra åker....  New York ska bli jättehäftigt, vi ska typ ha sightseeing halva dagarna, och sen ha massor av fritid.

Och sen flyger  vi vidare, jag till Redmond via salt lake city. I Remond landar jag kl 12 på fredag. Totalt sett kommer jag resa i typ 18/19 timmar, och hamna i en tidszon som skiljer sig med 9 (!!!) timmar. Herregud vilken jetlag jag kommer ha...



det här är väskan jag köpte igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0