24

Ligger hemma i sängen, med en kemilabbok, datorn, och telefonen. Måste skriva klart en liten labbrapport som ska in på måndag (förutom att jag inte är här då, så den ska in imorrn istället.. kul!) Men det går ganska bra ändå, trots ganska dålig koncentrationsförmåga. O MY GOD. Imorrn träffar jag min familj igen. För första gången på 7 månader!. Galet! Helt galet! Jag kan knappt förstå det själv...  Herregud... att skriva om det gör mej bara mer excited!! hur ska jag nu kunna koncentrera mej på läxan haha?
Have to do before i leave:
- US History test
- turn in chemistry stuff
- get a lot of homework...
- lunch w/ Ana and Nagiiiiiiina
- print boardingcard stuff
- find passport
- pack
- go to school for 1 whole day
- wait
- sleep

Kommentarer
Postat av: Ma

Vi håller på att packa det sista och åker till flygplatsen om 3 timmar... Vi ses ikväll!!

2011-04-08 @ 08:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0