Vite

Allting går så snabbt just nu, massor av saker händer hela tiden! Jag hinner knappt med!
Okay, snabb summering av veckan: Jag kom hem i söndags till ett sommrigt Oregon. Måndag skulle det ha varit en golftävling, men den blev inställd pga en snö/hagel/åsk-storm. Ja det växlar snabbt. Sen har jag gått i skolan helt normalt, och om jag får säga det själv knappt lärt mej något. I tisdags spelade jag 9 hål på våran egen bana, eftersom att det då var väldigt fint väder (ja växlar liiiite), och det gick ganska ok, spelade på 58 slag. Sen vet jag knappt vad som hänt, helt plötsligt var det fredag igen. Och nästa vecka kommer vara minst lika stressig, fast på ett bra sätt.

Imorrn ska jag spela tennis på CCHS tennis fundraiser, ska spela i lag med Lisa, vilket ska bli skoj.
Söndag är tanken att jag ska spela 18 hål med norsken. Jag behöver träna lite.. och så ska jag vinna över honom oxå.
Måndag ska jag gå i skolan (surprise haha), ha några prov, och sen på eftermiddagen spelar jag i en turnering i Aspen Lakes (det är den med röda bunkrar pappa!)
Tisdag ska jag få spela i en varsity turnering hemma, så det kommer iprincip ta upp hela dagen...
Onsdag vet jag inte vad som händer,
Torsdag händer det säkert något litet,
Fredag ska vi dekorera inför Prom hela natten
Lördag är det Prom...
Söndag är det dagen efter Prom haha


Kommentarer
Postat av: Pa

Hej lika här vädret varierar kraftigt 25 grader när vi kom hem och 10 grader några dagar senare. Kul att du spelade så bra nu får jag nog börja träna. Pa

2011-04-30 @ 10:52:18
Postat av: anna

hooot hooot!! PROM :D

2011-05-01 @ 15:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0