Sweet and salty

Jag är hemma idag. min värdmamma tror att jag är allergisk mot juniper trees, och att det är därför jag är så krasslig. Tänkte att jag skulle gå till skolan, så jag åt lite alvedon, och drack typ 10 l vatten, men det hjälpte inte, så efter 2 lektioner SMSade jag värdmamman desperat för att ta mej hem. Istället har jag skypeat med familjen, och tittat igenom alla möjliga dåliga ABC Family program, typ Cougar town, Modern Family och Switched at Birth.
Sen bestämde jag mej för att göra lite nytta iallafall, så vi ringde Tmobile och avbokade min telefon. Det var jätteenkelt. Nu roar jag mej med att titta på vad för någon shopping det finns på flygplatsen i Newark. Kan väl inte direkt säga att jag är imponerad. De har inte ens en Jamba Juice i vår terminal!!!! Deprimerande.
Har jag någon gång berättat hur underbart Jamba Juice är? Tänk er typ starbucks, fast istället för kaffe och onyttiga frappuchinos så har de bara olika smoothies och fruktjuicer, som pressas, mixas och blandas mitt framför dina ögon. Lägg sen till att de har helt ok priser, och man kan lägga i massor med extra vitaminer. Ja, och sen är det ju helt sjukt gott med. Frågan är, när kommer det till frankrike?

Kommentarer
Postat av: Ma

Bra att du fixade telefonen! Frågade du om den går att använda utomlands?

Krya på dig o lycka till påndina finals - quand meme!!

Kram ma

2011-06-08 @ 07:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0