Sådar ja :D

Nu är jag up-to-date med alla bilder, både dagvis och veckovis, mitt rum är städat, och jag har skrivit lite i dagboken. Kan det bli bättre för en söndagkväll? Jag taggar för fullt för golfturneringen imorgon, lyssnar på 80-tals musik och dansar runt. Toppen. Fantastiskt.
Golfskor är beställda, Flygbiljett till Seattle (när familjen kommer hit) är oxå fixad och klar, och reseplanen för när jag och Annie ska hem börjar bli bokad. Allt är toppen, har fått massor med sådana tråkiga måsten avklarade nu i helgen. Dessutom har jag skypat med familjen, och chattat med folk i Sverige och Frankrike (och Idaho) ...

Imorrn är Pi-day, funderar på ifall jag ska försöka klä ut mej, men det finns en liten risk att jag inte gör det, och istället satsar hårt på mismatch i övermorgon :D



typ så här tänkte ja mej, visa att mismatch inte måste vara hemskt..

Kommentarer
Postat av: ma

Lycka till pâ golftâvlingen idag! Kram ma

Btw, vad âr PI day?

2011-03-14 @ 08:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0