Back :D

Finally. I'm back! Fullt upp här... trodde att jag hade postat ett inlägg i fredags eftermiddag, men uppenbarligen kom det aldrig fram. Whatever. Kommer inte ens ihåg vad jag ville säga.
Jag är iallafall tillbaka i Printucky, väldigt extremt trött. Skola idag var bara plågsammt. Dessutom har alla trevliga tennis-människor lämnat för sin districts, i Ontario, OR.
Vi vann vår golfdistricts! Utklassade dem totalt, så måndag tisdag nästa vecka ska jag med till State, vilket kommer vara i Corvallis, på OSUs campus (beavers haha). So exited about it! Vår coach tror att vi kan vinna State. Vilket skulle vara ganska coolt. Bara att vara där är ofattbart...
jag åker hem om 1 månad :(

Kommentarer
Postat av: Pa

Hur gick det för dig hur många poäng gjorde du? Är lite orolig att du börjar bli för bra för ma o Pa. Kram Pa

2011-05-12 @ 07:21:32
Postat av: mormor

Trevlig att se dig på bloggen igen och att få läsa lite om dina äventyr. Grattis till bra golfspel.

Kramar MM

2011-05-12 @ 20:29:13
Postat av: anna

skill mask!!! ni kommer lätt vinna ;D

2011-05-12 @ 22:44:52
Postat av: Ma

Vad kul att du ska spela i state!!

Nu undrar jag bara om man kan få se ett kort från the prom?

Kram ma

2011-05-13 @ 07:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0