En vecka..

Snart smäller det. Om en vecka är jag iväg, har landat i NY, och klockan är 5 på eftermiddagen. Om två veckor har jag börjat skolan i Oregon, där klockan just nu är 2 på dagen. Stora tidsskillnader alltså!
Jag har fått en av flighterna konfirmerad av Explorius, mellan Paris och Köpenhamn. Planet lyfter 07.00, och jag landar 08.50. Övriga ses på flygplatsen 9.30, men jag ska vänta vid gaten, så då har jag tid att kolla i taxfreen :D har hört att den på Kastrup ska vara ganska bra... Sen flyger vi till NY,  planet lyfter 12.25, och landar 14.50 (lokal tid) Antar att det tar lite tid på flygplatsen, men sen åker vi till hotellet... Slappar lite. Sen i  NY är schemat fullspäckat, men mer om det sen. Jag flyger vidare mot Oregon den 10 de...
Bara det att jag vet exakt när jag flyger gör att allt känns mer verkligt , trots att jag inte har fått veta några detaljer om placeringen... Det dokumentet antar jag går igenom någon myndighet, och borde komma i morgon eller i övermorrn.
Fan vad snabbt allt kommer gå nu!
Så fin och häftig stat Oregon är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0