Hellu, Greta här

Hej hej alla läsare, just nu sitter Greta (sofias favorit kompis i helaaa världen haha.....) här o gästbloggar....
Iaf som ni vet ska sofia åka till USA ngnstans men man vet inte vart än, segt, hoppas på Alaska haha nee skoja men hon e iaf borta i ett år o ja vad ska man säga.... kommer SAKNA henne som ef ah en :( hoppas hon har det grymt där med Prom o allt, om hon nu kmr iväg ngn gång :P jorå men ska iaf tvinga henne o köpa massa Abercrombie eller vad säger ni?  hehe
Aa men vad finns det mer att säga... jo jag börjar skolan snart, ska bli kul o se alla nya som kmr iaf :)
Ok jag har inget mer att säga men jag återkommer ngngång hehe
Pusssshej
P.S
Juste sofia du kmr ihåg d jag o Mathilde sa..... skriv Jag vill ha ett äpple när det händer hehe puss på dig min älskade vän, kmr sakna dig som sagt men jag hör av mig o snackar me familjen så dom älskar mig o så kan ja ringa när ja vill heheh <3 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: taack: jag hoppas det blir häftigt! jag tror att du också fårdin snart!:) den kommer när man minst anar det;)

2010-08-19 @ 22:06:51
URL: http://evelinawelander.blogg.se/
Postat av: Sofia

Greta min vän. Jag kommer sakna dej ännu mer, när jag väl kommer iväg :) I will keep u updated...

Jtm fort

2010-08-20 @ 10:06:06
URL: http://sofiaiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0