Hellu

Fredag idag :) ska träffa Greta o göra ngt, samt gå förbi skolan för att fixa med ett betyg... Sen ska jag vänta på att explorius ringer, vilket jag inte tror de kommer göra. Om  jag har riktig tur får jag som sagt placering idag, och får åka någon gång nästa vecka, kanske redan på tisdagen.
Eller vill man verkligen det? Nu när jag är tbx i Paris med vännerna känns det inte lika akut med att åka iväg. (fast jag är endå väldigt rastlös.. har bäddat sängen 3 dagar i rad och ska måla om mitt rum!)
Nae, nu får väntandet vara nog, men de ringer nog inte idag heller...
TTYL

Kommentarer
Postat av: Evelina

sv: ja presis, den kommer ju när som helst nu!! ja jag åker den 27 augusti! ja hoppas du får din snart så kasnke vi åker samtidigt!:D

2010-08-20 @ 11:11:50
URL: http://evelinawelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0