nada news

Inget händer. Inga nyheter om USA. Såg på den fantastiska sidan www.utbytesstudent.se/forumo hur en annan exploriusare som pratat med Pierre skrev att man kan få besked imorgon, och då kan få åka på tisdag. Detta är alltså den tidigaste avfärd som kan ske för mig. Vilket inte kommer hända med min tur.

liten tidsplan:
1/2 vecka : tidigaste möjliga avfärd.
1 1/2 vecka : skolan börjar , har fått en placering
2 1/2 vecka : sista möjliga avfärd

helt overkligt att jag har åkt om 3 veckor, och inte vet ett skit just nu


Kommentarer
Postat av: johanna

ja snart har vi våra placeringar! :D men blev lite orolig när jag såg på forumet att nån hade pratat med pierre och då hade han sagt att organisationen i USA skulle placera alla senast den 2 september! liksom varför flyttar dom fram det datumet?! jag blir så arg! :o

2010-08-19 @ 18:27:15
URL: http://johannians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0