Still waitin'

Lördag, Söndag, Måndag, Tisdag .  Kommer placeringen komma på måndag? eller tisdag? Knappast. Men den lilla möjligheten att det kommer ske är vad som håller mej mentalt frisk just nu.
Har drömt minst 3 gånger om att jag fått placering, i olika delstater , samt 1 gång att jag inte fick någon placering, och var tvungen att flytta till sverige och byta skola eftersom att svenska skolan i paris är helt full. Tror knappast att de skulle kunna ta emot ytterligare en elev, då de redan har problem med att få plats...  Men något sånt kommer inte hända, för tydligen placeras alla elever, om än långsamt.

Nej, all den här väntan gör att jag börjar fundera på varför jag inte har fått en familj. En av teorierna är att det är mammas fel , då hon i föräldrarnas brev skrev att de gillade och skulle uppskatta regelbundna familljemiddagar... :P Inte vanlig i USA har jag hört =)  
haha Vad tror ni, är det ett möjligt skäl?

Annars är det väl som Explorius säger, att det är på g, att familjen går igenom den långa proceduren, eller att skolan håller på med sina papper. Vad vet jag. Det gäller att ha is i magen, som de så käckt påminner om i sina mejl.

Ikväll äter jag kanske min sista middag med hela familjen. Om jag inte åker om 2/3 veckor alltså. Tanken var att jag fick bestämma maten, men det gick sådär, fanns inte rätt sorts fisk hos fiskhandlaren (där hade du tur anna) , så vi äter magret de canard och havskräftor istället.  mumsigt


Kommentarer
Postat av: johanna

känner verkligen igen mig i det där med drömmar. jag drömmer nästan varje natt om att jag hamnar i olika delstater. haha! en gång drömde jag att jag kom till Tyskland istället för USA! xD

2010-08-21 @ 22:05:19
URL: http://johannians.blogg.se/
Postat av: Julia

jag har länkat dig nu :)

2010-08-22 @ 20:49:21
URL: http://juliamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0