AWeSOMENESS

Jag är hemma efter basketmatchen. Visserligen förlorade vi, men ändå. Det var riktigt kul, och jag satte minden första freethrow'en! Vilket ingen förväntade sej haha, och min hostmom fick med allting på film, inklusive min freethrow.
JV och Varsity förlorade också, fast varsity matchen var väldigt jämn. Sen kom jag hem. Och hittade TVÅ paket i mitt rum... Vad de innehöll får ni se om en liten stund. TVÅ.
Imorgon är det Civil War. För ni som inte vet vad det är, så kommer de två stora universiteten Oregon State och Univ. of Oregon, alltså Beavers och Ducks spela en amerikansk fotboll match. Det är enormt! Vi får se vart jag går och ser matchen, men någonstans (med andra ducks-fans) blir det nog.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0