bananas

Jag har bakat pepparkakor idag.. De blev ganska goda, lite smaklösa dock, och ganska så väldigt bleka haha. Om någon har ett bra recept på deg så tar jag gärna emot det! Vill att pepparkakshuset jag ska göra någon helg har normal färg, och inte är vitt... Helst iallafall .. Sen har mormor berättat att saffran är påväg i ett brev. Vilket innebär att jag kommer kunna baka lussekatter ganska snart! Toppen :) Det är julstämmning på hög nivå här. Julmusik spelas konstant på radion, och alla hus är dekorerade, lampor, tomtar, renar, blinkande saker. Och snö!
en trött baskettjej som äter pepparkakor i vintermörkret. Vad har hänt med den gamla Sofian?

Kommentarer
Postat av: Erlend

Hva har gulebøy med pepperkaker å gjøre? :s

2010-12-09 @ 05:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0