game x2

Idag har vi spelat en basketmatch. Som vi förlorade stort... Imorgon ska vi spela en till.. hoppas vi vinner den! Det skulle vara trevligt... Idag har jag också haft extremt mycket läxor. Imorgon är sista skoldagen, och alla lärare lägger in prov och sån skit på den dagen. Första dagen hittils i usa som är fylld med panikplugg långt in på natten (kl är halv ett här.. tänkte att det fick räcka, mina betyg räknas ju ändå inte..) Kemi, Matte, Engelska, Spanska... önska mej lycka till imorgon....
Nu ska jag sova och försöka ladda om inför matchen. Hoppas på en 2 hour delay imorgon.. men det kommer nog inte hända. Tydligen borde vi ha fått en snowday idag, men av någon anledning fick vi inte det. Skit. På onsdag ska jag försöka lägga upp lite bilder, och fixa lite med videos från basketen, så att ni har något att se på...

Kommentarer
Postat av: ma

Hoppas det gâr bra med bâde prov & match.

Kram

2010-12-21 @ 18:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0