Grattis!

Idag, den 27 december fyller världens gulligaste småkusiner år! hela 6 år är de nu! Det går alldeles för snabbt! snart kommer de vara lika stora som min lillebror, vilket är läskigt. För då behöver jag ha tagit tag i mitt liv. Nae. Tills dess hoppas jag att vi allesammans hinner göra mycket.
Men massor med grattis till Erik och Greta! ni är bäst! hoppas ni har en jättebra födelsedag! önskar att jag kunde vara där och krama er och leka med er (och äta era smaskiga tårtor... de brukar vara väldigt goda!)
Massvis med hälsningar från er största kusin <3

 

misstänker att det ser ut ungefär likadant hos er just nu... bilder från förra året, runt jul!


Kommentarer
Postat av: Från Erik och Greta

Tack för att du kom ihåg vår födelsedag. Önskar att vi kunde maila lite tårta till dig. Vi har fått ett Wii, så vi skulle verkligen behöva dig här idag, mamma och Pappa kan inget om TV spel...

Många kramar från Erik och Greta

2010-12-27 @ 10:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0