Hit the road Jack

Söndagkvällsdepression... mitten av december, 12 dagar kvar till jul. Lucia för alla därhemma imorgon, vanlig skola för mej. Visserligen rotary julfest på tisdag :) , men ändå. Och basketträning i mina nya vackra basketskor..  Skit också. Nu är datorns minne fullt också. Orkar inte fixa med allt sånt. Men har jag något val? nej...

Annars är allt bra, väntar på ett antal olika paket, innehållande bla saffran, godis (hoppas jag ma pa!!), paket, vantar mössa, kläder och paket till familjen :) Vi har dekorerat hela huset idag, satt upp lysen lite här och där. Imorgon lovar jag att ta kort på allt och visa er. Så får ni se hur en riktig amerikansk jul ser ut. Typ.

Nu önskar jag er alla därhemma en riktigt härlig lucia. Ät massor med lussebullar för mej!

så här såg det ut förra året på IKEA... kan det bli bättre iår?
s


Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas att brevet med saffran kommer idag så du kan fira lucia med att baka lussebullar. Firar man ite lucia överhuvudtaget i USA? Här är det nästan 15 minusgrader och mycket snö och vi har tittat på TV och deras luciafirande.

Kramar från Höstbäck

2010-12-13 @ 08:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0