homework time :/

Nu har tiden kommit för mej att ta tag i alla mina över-lovet läxor. Ja . Skit. Ser inte fram emot det. Av någon anledning är det mycket mer lockande att sätta sej och spela gitarr, eller online-fönstershoppa, tom att gå ut och springa känns roligare. Och då har jag redan haft träning i 2 timmar.
Nästa problem är vad man ska göra på nyår. Jag har några alternativ, men inget känns givet. Dessutom fick vi idag lyssna på en monolog av våran coach om vad som kunde ske ifall hon får veta att vi har festat under nyår. Visst, för oss utbytisar blir det väl ännu värre antar jag. Och vart kan man hitta en highschool fest utan sprit och droger? Jag bor trots allt i Prineville, staden där nästan alla röker på.  Hmmm

Kommentarer
Postat av: Ma

Oj då, här får man reda på oroväckande information... Är det så illa i Prineville? Nyårs middag med utbytisarna, kanske? Här hemma blir det en lugn nyårskväll!

2010-12-31 @ 08:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0