Intressant dag

Idag hade vi besök av en guestspeaker, vid namn Brad Henning. Han var väldigt bra, och rolig, och pratade om kärlek, realtioner mm. Vi hade först en assembly på 2 timmar, och på eftermiddagen hade vi en assembly enbart för tjejer på ca 2 timmar också. Inte awkward alls, utan riktigt intressant! Och jag missade 3 klasser haha

Det var också kul att få se lite av de amerikanska åsikterna, vilket till stor del var vänta tills du gifter dej. Det har jag aldrig hört någon europeisk lärare säga rakt ut. Men som jag och Fred sa efteråt, vi är ju i amerika after all.. såklart är vissa saker annorlunda.

http://www.bradhenning.com/index.html

Annars har jag spelat basket, äntligen fått min I bleed Blue t-shirt, och fått tillbaka ett kemiprov. En av de bästa i klassen (inte för att det var bra men ändå haha) 12.25/18, ett starkt B - svagt A , men det är ett AP test, så betyget räknas annorlunda. Några riktigt klanitga fel, då jag glömde bort att testet var den dagen... Men i övrigt var det bra. Haha hade rätt på  de svåra sakerna, och fel på de enkla. Sen fick jag 44/50 på en uppsats i engelskan :)

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Ma

Var inne på hans hemsida, verkar bra! Borde vara något för skolorna här oxå, istället för att bara prata med NO-lärarna... Kul att det går så bra i skolan oxå!! Kram ma

2010-12-02 @ 07:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0