paket!!

Julen närmar sej! Vi är inte lediga än, har skola på måndag och tisdag, och vi har två basketmatcher! Är jättepeppad! Lite läskigt också, eftersom att vi har vår första hemmamatch, samt att vi spelar mot våra största rivaler Mountain View.

Idag har jag bara varit hemma och slappat, vi har lagat julgodis, samt slagit in julklappar. Toppen! jag älskar att slå in paket! Har också förberett allt för paketet jag ska skicka hem, så på måndag ska vi skicka iväg det.

Det är så mysigt i vårt hus nu! Det luktar gott av alla julsaker och granen, och såklart den öppna spisen. Det är jättefint med alla ljus överallt, och så spelar vi julmusik konstant! Juste, vi byggde ett pepparkakshus idag också, ifrån en sån där (fjantig) färdig sats där man får med godis, glasyr och pepparkaka. Aja, det var iallafall inte färdigbyggt OCH färdigdekorerat!

ganska imponerande presenthög eller hur? speciellt eftersom att det saknar presenterna till min v-bror och v-pappa!


Kommentarer
Postat av: mormor

Roligt att höra ifrån dig, vi är så nyfikna om brevet med saffran har hittat till USA och även om du har provat mitt pepparkaksrecept. Annars verkar det som att du har fullt upp med skola, basket och diverse annat pyssel, även verkar det som att ni redan har full julstämning i huset. Här bara snöar det dag efter dag. Igår lördag var Calle och Jonas och högg några julgranar pulsande i 50 cm snö. Vi får väl se hur de ser ut när de tinat och bli dekorerade.

Många kramar.

2010-12-19 @ 11:17:19
Postat av: Ma

Oj, vad mycket presenter!! Hoppas att de flesta ska vara kvar i Prineville annars kommer du nog att bli ruinerad av ups...

2010-12-19 @ 11:17:26
Postat av: Pa

Hej imponerande hög hur har du hunnit med allt det. Själva är vi inte lika duktiga ligger som vanligt lite risigt till med shillingen, men det löser sig. kram Pa vilket är till mig?

2010-12-19 @ 11:21:57
Postat av: Anna

Oh, låter jättemysigt! Vi alla älskar väl julstämning, puss o kram <3

2010-12-20 @ 12:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0