Så vad hände egentligen?

Ni såg väl alla min bild med blod över hela ansiktet. Läste allas gissningar, vilket var ganska kul, nej jag har inte fått en basketboll i ansiktet, nej jag har inte slåtts med någon i basketen. Jag hade ett stort slagsmål med Nagina.
På våran drama lektion! Vi har under några veckor haft stagefight som tema, och i fredags visade jag och Nagina upp våran lilla sketch, som bla innehöll teaterblod, och tröjor som gick sönder. Våran lärare tyckte att vi skulle ta bilder efteråt att visa våra föräldrar, och se deras reaktioner...  :D hahaha

Kommentarer
Postat av: mormor

Du lurade oss rejält.

Kramar mormor

2010-12-20 @ 07:40:51
Postat av: Anna

Haha, jag tänkte väl att du inte kunnat vara så våldsam... Into lilt dig att slåss, kram

2010-12-20 @ 12:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0