My summer

Min sommar hittills : 
- sommarlovet börjar mitten av juni, sista veckan av skolan är lååång och händelserik, det är nämnligen sista veckan med alla kompisar man träffat i Paris i år. Så mycket hände, så mycket minnen...
- åker till marocko efter att ha sagt hejdå till klassen. Marocko är varmt, härligt och jättebra på alla sätt och vis.
- där nere får blir jag brun!
- åker hem till Paris efter en vecka, är där ngra dagar, träffar greta , shoppar på rean...
- vidare till huset i normandie, solar, badar, slappar
- greta och hennes bror hälsar på oss där :D köper fotarmband (?) som går sönder efter en dag
- åker tillbaka till Paris, visumintervju på ambassaden, har tjejmiddag, firar nationaldag mm
- får panik över att visumet inte kommer fram, åker ut och hämtar det på ett postkontor, SEN kan man slappna av, packar
- åker till sverige dagen efter
- är i sthlm / sigtuna / märsta en vecka med G och M
- blir hämtad av mormor och morfar, får sjuss till landstället i östergötland.
och där är jag nu


paris


marocko



etretat



NU TKR JAG ATT DET ÄR DAGS FÖR EN PLACERING OCH ETT DATUM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0