Basket?

Jag är hemma från första dagen av baskettryouts... det var sjukt jobbigt! jag har verkligen tappat all gnutta av kondition jag kanske eventuellt hade. INGET ÄR KVAR. skit. jag vet faktiskt inte vad jag ska göra, det var inte jätteroligt, definitivt inte min favoritsport. Men jag känner inte för att vara den enda utbytisen som inte gör något med sitt liv, och jag vill verkligen vara del i ett lag. Egentligen tror jag att cheerleading är mer min sak, så jag ska bearbeta barbara på att göra det istället för basket... hon gillar inte heller att springa för mycket och långt, och vi gjorde idioten ett antal gånger.... pffff

titta vilken söt kisse jag hittade hos lara....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0