Black Friday shopping

Nu ska jag sova. klockan är snart tio på kvällen. Gissa varför :)

Jo det är ju black friday imorgon. Vilket innebär att vi går upp sjukt tidigt för att åka till bend och köpa saker för sjukt lite pengar. Vi ska åka hemifrån mellan 3.30 och 4.00 är planen. Man vill ju vara först där!! En bra ide skulle väl egentligen vara att dygna, men då jag åker med familjen känns det inte som rätt plan.

Idag har jag ätit massor! vi hade en stor kalkon, stuffing i den, potatismos, hembakat bröd, såser, sallader, och olika pajer. Paltkoma på hög nivå. För att bli av med den stora klumpen mat i våra magar satte vi oss i soffan och kollade på football. Dallas Cowboys against New Orleans Saints. Intressant.. Sen fortsatte vi dega i soffan, och kollade på några riktigt dåliga filmer.

Ja, jag har onlineshoppat lite idag.. visar er så fort det kommer fram, men det är lite saker inför vintern...
Godnatt (godmorgon) på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0