Earthquake

Nästan iallafall. Idag hade vi earthquakedrill under connections class (ungefär som klassråd, fast de berättar massor av saker) när nödsignals klockan gick av skulle vi alltså gömma oss under bänkarna i fosterposition med händer och armar kring nacken. Det var ganska ont om plats under bänken. och överhuvudtaget  var det en ganska onödig övning. Fast jag har fått höra att deras "lockdown drill" är ännu bättre. Så nu ser jag fram emot det. vem vill inte att en galning ska försöka skjuta mot oss?

Basket idag var inte så roligt. Jag tycker inte att det är roligt nog för att jag ska offra de 4 närmsta månaderna på det. vi får väl se vad jag ska hitta på istället. kanske lite indoor soccer, eller cheerleading, kan vara bättre...

Jag har börjat titta på Glee, det är fantastiskt roligt! lättsamt, och enkel, och passar perfekt efter en lång dag.

Godnatt på er allesammans...

btw. kommentera gärna!!!! det är det som gör att man vill fortsätta skriva. och just nu är ni ganska dåliga på det...

Kommentarer
Postat av: Pa

Vad är Glee en tonårs serie?

2010-11-17 @ 11:45:48
Postat av: MF + MM

Det låter allvarligt med jordbävningsövning. Tur att du inte bor längre västerut L.A t.ex. I Sverige har vinte såna problem men vi har i.st jättetråkigt väder. Ibland blötsnö ibland regn och kanske en soldag emellan. Det här med cheerleader ger kanske ingen vidare kondition. Kör på med basket. Btw har Mormor börjat på gym. Det du! På tisdag åker vi till Paris igen och lånar din säng. Det blir syltkokning och basar för hela slanten. Kramar

2010-11-17 @ 20:01:06
Postat av: Din bror/david

Jag skulle villja vara med om ATT någon försöker skjuta på en!

2010-11-17 @ 21:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0