:)

vanlig tråkig onsdag. FML. lite iallafall. basket är sjukt svårt, jag har ingen bollkoordination alls, och vi springer så mycket att det inte är roligt. Dessutom har vi träning varenda dag, inklusive lördagar och lov. Det känns inte helt rätt för mej, så imorgon ska jag prova att träna med cheerleadinglaget istället. nu för deras vintersäsong har de fått ett gäng killar som ska hjälpa dem med lyften. och nu har vi övertalat den norska utbytisen Michael att prova, och hans krav var att jag också provade, så det ska vi göra imorgon. Ser faktiskt fram emot det, lite mindre springande...
Glee, för er som inte visste det (PAPPA), är en tvserie som utspelar sej på en highschool i usa, och handlar om hur en lärare försöker utvidga musik-och-dansklubben på skolan. Det är lite utav en musikal, och visar ganska typiskt highschoolliv, med elaka cheerleaders och footballplayers. titta på det om ni har lite extra tid! 
.
vilken känns mest som mej? jag tror att jag vet svaret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0