HAWAII

GODA NYHETER!!! Winterformal är den 5 februari. Det innebär att Hawaiiresan jag funderat på att åka på INTE krockar med dansen! kan det bli bättre?? knappast.
Nu har jag alltså skickat iväg en förhandsbokning till resan, och inom 48 timmar kommer jag på ett email men konfirmation och nästa steg..

Planen är att jag, michael, kanske nagina, och en tjej vi träffade i New York, och kanske några fler, åker dit. Datumen är den 12-19 februari, och vi åker med en organisation som är i nära relation med ICES. Vi kommer få lära oss att surfa, besöka massor av saker, och ha en fantastisk tid tilsammas. max antal ungdomar som kommer är 35, så och vi kommer bo i rum om 4... Det ska bli sjukt roligt!!!!

haha jag förstår att det kom lite som en överraskning för (vissa av) er, men det är något jag funderat på länge... det ska bli sjukt roligt!!! I'm SO EXITED!


Kommentarer
Postat av: johanna

jag kanske också åker dit då! :)

2010-11-23 @ 04:11:09
URL: http://johannians.blogg.se/
Postat av: anna

Det låter jättekul!:D

2010-11-23 @ 21:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0