i was there!

5 years STATE CHAMPIONS!!!

ser ni femman? den visar att jag var på finalen :) man kan också skymta en 2a och en 3a där...

Äntligen är jag hemma. Jag har varit i Eugene i två dygn, och hejat på skolans volleyboll lag när de tog sej igenom the state championship. Det har varit två glada dagar, fyllda med väntan på att nästa match skulle börja haha. 3 matcher spelade vi, och vi vann allihopa :) alltså är det 5te året i rad vi vinner State, ett nytt Oregon-rekord!!!!!

Mellan matcherna hade vi tid att shoppa, bada, eller chilla på rummet. Vi gjorde allt... Bästa matchen om man inte tänker på det sociala var nr två, när vi spelade mot de som är rankade 1a, vi är rankade 3a. Men vi vann haha! Sista matchen var den bästa om man tänker på allla faktorer. Det var den första matchen vi hade lite studenter där som hejade. Inte många, men såklart så var de populära (snygga) killarna där haha... Och jag, och lara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0