I'm FREEEEEEEE

Vi har en ledig långhelg. Torsdag-Söndag. fantastiskt skönt. Fredag-lördag kommer spenderas i eugene, där vårat volleyboll team har sitt state championship. I vanliga fall är bortamatcher tråkiga, då inga kommer dit och ser på, men det ryktas om att ganska många elever ska dit för att stötta våra COWGIRLS. 

Idag ska jag nog bara vara hemma, slappa och fixa med saker som borde ha gjorts för väldigt länge sen. Jag ska nog klippa ihop några små filmer, och redigera bilder mm. kanske skriva lite i dagboken, som ligger brevid min säng, alldeles för försummad.

Den här veckan har varit kort och ointressant, så jag ska inte tråka ut er med detaljerna... det enda intressanta var väl att jag var med i klassens dikt tävling, och fick tillräckligt högt betyg för att gå vidare till nästa del av dikttävlingen. Jag vet faktiskt inte om det är bra eller dåligt... Om man vinner skolans tävling så går man vidare till statens tävling, och om man vinner den går man vidare till "the Nation Wide contest". Om man vinner den, ja då får man ett scholarship på 20 000$ till ett college... Men det kommer inte hända :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0