KAkOR :)

det blev sirapskakor... något freestyle dock. vissa av kakorna blev omvandlade till syltkakor.... men det blev ju bara godare så!!! Succé hos mina värdsyskon, och kul var det. En stor skillnad mellan mej och min värdfamilj är att när det gäller matlagning satsar jag på improvisation, och om man tvingar mej att följa ett recept blir det tråkigt att laga mat. Mina värdsyskon och värdmamma följer recepten till punkt och pricka. in i minsta detalj. Men det blir bra hur man än gör...

fast vackra blev de väl inte...


Kommentarer
Postat av: mormor

Ser goda ut fortsätt improvisera.

2010-11-21 @ 08:32:40
Postat av: Ma

Jag ticker oxa de ser goda ut! Bra att du kämpar på med basketen, men jag är nyfiken om du kom iväg på någon cheerleader try-out? Kram ma

2010-11-21 @ 09:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0