Monday 4 ever

Det var trevligt i redmond där vi firade min lillasyster.. vi var på en resort som heter Eagle Crest, och de hade en stor golfbana..(hrm ma o pa) Det snöade, och snön stannade på marken, vilket gav lite julkänsla. Tydligen ska vi börja dekorera inför jul så fort thanksgiving är över. Vi spelade tennis, volleyboll, biljard och badade, samt åt pizza. Och satt uppe hela natten och pratade (jag, min andra syster och hennes vänner)

Nu sitter jag hemma, och funderar på vad jag ska göra resten av lovet. Jag vill definitivt till bend, behöver köpa lite varma saker nu när det blivit kallt... Och lite sportsaker till basketen..

Hmm jag kanske ska ta och baka lite? alla kakor är redan slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0